رنگ موی بدون آمونیاک

 

رنگ موی بدون آمونیاک


رنگ مو یکی از پر مصرف‌ترین محصولات آرایشی است که امروزه توسط افراد زیادی در سراسر جهان استفاده می‌شود. اگرچه در گذشته، رنگ مو فقط برای پوشاندن موهای سفید استفاده می‌شد اما امروزه علاوه بر این موضوع، رنگ مو با اهداف زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با تغییر رنگ طبیعی موها، ظاهر افراد را به طور چشمگیری تغییر می‌دهد.

رنگ موها در انواع مختلفی مثل دائم با آمونیاک و بدون آمونیاک، نیمه‌دائم و موقت هستند که هر محصول طرفداران خاص خود را دارد. اما آن‌چه در انتخاب هر کدام از این رنگ موها اهمیت ویژه‌ای دارد و از حساسیت بالایی برخوردار است، انتخاب یک برند آرایشی مطمئن است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به موهای شما، سلامت آن‌ها را نیز در نظر بگیرد.

در همین راستا برند دوشس برای رضایت بیش‌تر شما و هم‌چنین برای افزایش سلامتی موهای شما، اقدام به تولید رنگ موهای بدون آمونیاک کرده است.
این محصول زیر نظر متخصصان و با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته شده است.

رنگ موهای بدون آمونیاک برای همه‌ی سلیقه‌ها مناسب می‌باشد اما این رنگ مو برای افراد با موهای کراتینه‌شده و افرادی که موهای آسیب‌پذیر دارند نیز گزینه‌ی بسیار خوبی خواهد بود.

لازم است یادآور شویم که هم‌چون دیگر رنگ موهای تولیدشده در گروه سبزگلسار، رنگ موهای بدون آمونیاک برند دوشس نیز از رنگ‌دانه‌های لاونشتاین آمریکا می‌باشند و حاوی روغن‌های آرگان، هسته‌ی انگور و بادام، کراتین و ویتامینC نیز هستند. این رنگ موها خاصیت آبرسانی دارند و هم‌چنین درخشان‌کننده و ابریشمی‌کننده‌ی موها هستند.

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده

نوشته های اخیر